PR-STUNTS

Aandacht in de media is goud waard. Anderen betrekken in het vertellen van jouw boodschap, zodat niet alleen het merk steeds zichzelf promoot.  Een journalistiek artikel of een oprechte blogpost over jouw merk is daarom geloofwaardiger dan een advertentie. Klinkt aantrekkelijk, deze effectieve weg direct naar het hart van de consument. Dat is het zeker, maar gemakkelijk, dat is het niet. Want er hangt een keiharde voorwaarde aan: nieuwswaarde. Een PR-stunt is een middel om die broodnodige nieuwswaarde te etaleren of zelfs geheel te creëren.

Ieder concept toetsen we op haalbaarheid én kans op succes. Past het bij het merk? Communiceert de campagne goed de boodschap die we willen vertellen? We verplaatsen ons in de conceptfase niet alleen in het merk, maar nemen juist ook plaats op de stoel van de journalist. En zorgen vervolgens voor zowel het realiseren van de PR-stunt als voor een effectieve en resultaatgerichte PR-aanpak. 


Nieuwsgierig naar wat we nog meer doen? Klik dan snel ook op onze events
 en brand activations.


Onze PR-stunts